شرکت سامسونگ درحال تلاش برای ادغام رمز ارزها و سیستم پرداختی سامسونگ پی

به نظر می رسد شرکت سامسونگ در حال تلاش برای ادغام رمز ارزها با سیستم پرداختی سامسونگ پی (Samsung Pay)، که به در بر گیرنده 80 درصد از بازار پرداخت آسان کره جنوبی است، باشد. این شرکت اخیرا بخش بلاک چین خود را از بخش کسب و کار و موبایل، به بخش خدمات کسب و کار منتقل کرده است.
بخش بلاک چین این شرکت، مسئولیت پروژه های Blockchain KeyStore و کیف پول دیجیتالی سامسونگ Samsung Blockchain Wallet و قرار دادن آنها بر روی گوشی هوشمند راهبردی این شرکت با نام Galaxy S10 را بر عهده دارد. بخش بلاک چین در حال حاضر با بخش خدمات کسب و کار که مسئولیت توسعه و راه اندازی هسته مرکزی گوشی های هوشمند، شامل سامسونگ پی ، را بر عهده دارد، ادغام شده است.
سامسونگ الکترونیکز در حال حاضر بخش بلاک چین را تحت کنترل کیم یونگ جائه، معاون بخش خدمات کسب و کار قرار داده است. وی همچنین مسئولیت بخش اپلیکیشن های هسته مرکزی گوشی های هوشمند سامسونگ از سری گلکسی، شامل اپلیکیشن هایی مانند Samsung Pay، Samsung Health را بر عهده دارد. وی در تغییرات داخلی این شرکت که در راستای توسعه هدفمند در زمینه بلاک چین و خدمات رمز ارزها انجام شد، مسئولیت های جدید را بر عهده گرفت.
این طور پیش بینی می شود که شرکت سامسونگ قصد دارد حدود خدمات کسب و کار خود در زمینه سامسونگ پی را با استفاده از فناوری بلاک چین توسعه دهد. زمانی که سامسونگ پی با کیف پول بلاک چین ادغام شود، می تواند کاربران زیادی را در سطح جهانی جذب خود کند، چرا که می تواند به راحتی هزینه های تراکنش ها را تا حد زیادی کاهش دهد.
کاربران کارت های اعتباری که به خدمات پرداخت آسان متصل هستند، باید هزینه های ارزش افزوده شبکه VAN برای اپراتورها و همچنین هزینه اپراتورهای درگاه پرداخت را در روند پرداخت آنلاین و آفلاین پرداخت کنند. در صورتی که با استفاده از این فناوری بلاک چین می توان از طریق پرداخت فرد به فرد، هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داد.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد