استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد

بر اساس گزارش کوین تلگراف در تاریخ دوازدهم ماه می، پروژه استیبل کوین اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن پرداختی رمزارز_ارز فیات را در دو کشور ونزوئلا و آنگولا راه اندازی کند. در همین گزارش به ایجاد توکن رمز ارزی جدید با نام رزرو رایت (RSR) اشاره شده است.
طبق گزارشات، اپلیکیشن پروژه استیبل کوین طی هفته های آتی برای اندروید در گوگل پلی قابل دانلود خواهد بود، و صاحبان کسب و کار و مشاغل می توانند به راحتی از ارز رایج منطقه خود ( ارز فیات) و رمز ارز استیبل کوین برای معاملات خود استفاده کنند.
به گفته نوین فریمن، مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران این پروژه، دلیل ارائه و راه اندازی این ارز در ونزوئلا، مستقیما با تورم اقتصادی بیش از حد در این کشور در ارتباط است. وی اظهار داشت: ” بسیاری از مردم، حتی چندین تن از سرمایه گذاران ما، نظر مساعدی در مورد ارائه این رمز ارز در کشور ونزوئلا نداشتند. ولی تورم اقتصادی در این کشور دقیقا همان دلیلی است که ما این رمز ارز را در این کشور ارائه کرده ایم. از آنجایی که ونزوئلا شدید ترین تورم اقتصادی را در دنیا تجربه می کند، ما با ارائه این راه کار سعی در بهبود شرایط و حل این مشکل داریم.”
طبق گزارشات در حال حاضر تنها 16 کشور در دنیا وجود دارند که نرخ تورم آنها بیش از 20 درصد اعلام شده است. ولی اوضاع در ونزوئلا بسیار وخیم تر از سایر نقاط جهان است، به شکلی که ارز ملی ونزوئلا، بولیوار، روزانه چیزی در حدود 10 درصد از ارزش خود را از دست می دهد.
به گزارش کوین تلگراف در ماه فوریه، مشکلات ارز ملی این کشور باعث شده استفاده از بیت کوین و سایر رمزارزها در این منطقه افزایش یابد.  در ماه دسامبر سال گذشته، رمزارز دش اعلام کرد بیش از 2500 فروشگاه در ونزوئلا، این رمز ارز را در مبادلات خود می پذیرند، در حالی که در ماه آگوست سال گذشته تنها 1000 فروشگاه رمز ارزها را به عنوان ارز مبادلاتی قبول می گردند.
پروژه رزرو همچنین اعلام کرده که با شرکت 7Mobile در کشور آنگولا مشارکت خود را آغاز کرده است. این شرکت بزرگرین وارد کننده گوشی های تلفن همراه در این کشور به شمار می رود. طبق قرار مشارکت بین این دو شرکت، 7Mobile موظف است اپلیکیشن مربوطه را به صورت پیش فرض بر روی گوشی های وارداتی قرار دهد.
به گزارش کوین تلگراف در ماه جون سال گذشته، علاوه بر کوین بیس، این پروژه مورد توجه و پشتیبانی بسیاری از نام های بزرگ در این صنعت مانند پیتر تیل، سم آلتمن، گروه ارزهای دیجیتالی، ارینگتون و بسیاری از سازمان های دیگر قرار گرفته است.
هاوبی(Haubi)، در حال حاضر در مکان نهم از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتالی در دنیا قرار دارد که حجم ارزهای مبادلاتی را مدیریت می کند. این صرافی روزانه شاهد مبادلات ارزهای دیجیتالی به ارزش تقریبی 2 میلیارد دلار است.
در ماه فوریه اخباری به گوش رسید که طبق آن دولت ونزوئلا قوانینی را در مورد ارزهای دیجیتالی به تصویب رسانده بود. طبق این قوانین جدید این کشور، محدودیت هایی برای مبادلات ماهانه و کمیسیون ها را در نظر گرفته شده است.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد