شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی قویا به موفقیت رمز ارزها معتقد است

یکی از برجسته ترین نام های وال استریت، شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی همچنان به موفقیت بیت کوین اعتقاد دارد و این رمز ارز را استخراج می کند.
با اینکه بعضی از افراد همچنان معتقدند که سازمان ها و موسسه های مالی چندان تمایلی به بیت کوین و در مجموع آلت کوین ها ندارند، این مسئله چندان حقیقت ندارد. بر اساس اطلاعاتی که جدیدا افشا شده است، یکی از برجسته ترین نام های وال استریت، با نام شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی، همچنان به ماینینگ بیت کوین می پردازد.
شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی، یک شرکت چند ملیتی مستقر در ایالات متحده، و یک سازمان ارائه دهنده خدمات مالی است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات این چنینی به منظور سرمایه گذاری، بازنشستگی و پرداخت اقساط است، و در حال حاضر چنین به نظر می رسد که این شرکت انتظارات بسیار زیادی از رمز ارزها و آینده آنها دارد.

شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی و رمرز ارزها

یکی از توسعه دهندگان بیت کوین با تان جاسین مون، اخیرا افشا کرده است که شرکت سرمایه گذاری فیدلیتی مدتی است که در حال سرمایه گذاری بر روی رمز ارز بیت کوین است. در حال حاضر این شرکت محل مخصوصی را در دفتر تگزاس خود، به قرار دادن ماینر های بیت کوین (ASIC) اختصاص داده است. این واقعیت که این شرکت خود دارای دستگاه های ماینینگ است، به این معنی است که بیت کوین به عنوان دارایی با پتانسیل بسیار بالا و آینده رو به رشد شناخته می شود.
این اولین بار است که برای عموم آشکار می شود، موسسه ای چنین شناخته شده در وال استریت در حال ماینینگ بیت کوین است و یکی از مشترکین فعالبلاک چین آن به شمار می رود.
با این حال این اولین بار نیست که دست داشتن فیدلیتی در بازار رمز ارزها برای عموم آشکار می شود. اخیرا مجله جورنالیستس افشا کرده بود که مدیر عامل شرکت، ابیگیل جانسون، شدیدا به بیت کوین علاقه مند است. گفته شده است که وی از سال 2015 در دفتر خود به استخراج بیت کوین مشغول بوده است.
از آن گذشته به نظر می رسد که این شرکت برای پنهان نگه داشتن علاقه خود به رمز ارزها چندان تلاشی نشان نمی دهد. به عنوان مثال چند ماه گذشته آری پاول، بنیان گذار و مدیر ارشد بخش سرمایه گذاری این موسسه یک توییت بسیار جالب را منتشر کرد. توییت او با این مضمون بود که موسسه فیدلیتی از گروهی از علاقه مندان به رمز ارزها تشکیل شده است.
به گفته وی، در هر سطح از کارمندان این موسسه با صدها فرد علاقه مند به رمز ارزها مواجه خواهید شد، و مجموع تعداد افرادی که در این موسسه بر روی رمز ارزها فعالیت می کنند از مجموع 5 شرکت بزرگ که در این زمینه فعالیت می کنند بیشتر است.

تاثر گذاری بر روی قیمت بیت کوین

فیدلیتی به آرامی در حال معرفی سرویس ها خود در زمینه رمز ارزها بوده و به این فرصت را در اختیار مشتریان خود قرار می هد تا از این فرصت تازه ایجاد شده نهایت لذت را ببرند. بعضی از اطلاعات و آنالیزهای انجام شده این طور بیان می کنند که افزایش اخیر قیمت بیت کوین و افزایش حجم معاملات این رمز ارز، حداقل تا حدودی با درگیر شدن و وارد شدن موسسات به این بازار در ارتباط است.
با توجه به این تاثیرات، دور از ذهن نیست که در اینده نیز چشم انتظار این روند مثبت و ادامه آن در ماه های پیش رو باشیم. حداقل دو رویداد پیش رو ممکن است بر این پارامترها تاثیر گذار باشند. اولین رویداد آغاز به کار قریب الوقوع سرویس تجارت رمز ارزهای فیدلیتی است و دیگری راه اندازی پلت فرم Bakkt توسط ICE است که برای ماه جولای برنامه ریزی شده است.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد