نماینده ایالت نیویورک در مجلس: بلاک چین به آموزش بیشتری نیاز دارد

کلاید وانل، نماینده ایالت نیویورک در مجلس در سخنرانی خود در اجلاس اجماع عمومی اترال در تاریخ دهم ماه می اظهار داشت، بلاک چین نیازمند آموزش های بهتری برای کاربران و قانون گذاران شبکه است.
وانل همچنین گفت، کسب و کارهایی که بر اساس رمرزارز ها و تکنولوؤی بلاک چین فعالیت می کنند، به تبلیغات بیشتری در میان مردم نیاز دارند، تا مردم بتوانند با ارزش عمومی این فناوری ها آشنا شوند. وی همچنین متذکر شد که در صنایع نوظهور همیشه جریانات منفی تمامی رسانه ها را در اختیار دارند و ارزش واقعی پروژه ها نادیده گرفته می شود.
در مورد بلاک چین، وانل اهمیت آموزش به جامعه، تصمیم گیرندگان، قانون گذاران و باقی صنایعی که از این تکنولوژی استفاده می کنند را یاداوری کرد.
وانل همچنین عنوان داشت که این وظیفه قانون گذاران در ایالات مختلف است که اهمیت قانون های مربوط به این فناوری را تا سطح دولتی افزایش دهند. وی اظهار داشت که ایالت نیویورک سیاست ها و دیدگاه های مناسب تری را در این زمینه و به خصوص در مورد محافظت از سرمایه گذاران این فناوری اتخاذ کرده است. وانل در مورد ارائه پیش نویس های اولین قانون ملی در مورد رمرز ارزها توضیحاتی ارائه کرد.
این پیش نویس شامل مطالعه قوانین، کاربرد و تعریف رمرزارزها می شود. به گفته جولی ساموئلز، مدیر اجرایی سازمان نماینده شرکت های علمی و فناوری نیویورک، رمزارزها و بلاک چین بدون شک تاثیر بسزایی در آینده صنایع و اقتصاد، در سال های پیش رو خواهند داشت.
تابستان گذشته، قانون گذاران واشنگتن اظهار نظر هایی را در مورد رمزارزها شنیده و بررسی کرده اند. بعضی از قانون گذاران دیدگاه مثبتی به مقوله رمزارزها دارند و بعضی دیگر از آن به عنوان عاملی برای اعمال مجرمانه یاد می کنند.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد