سامسونگ قصد دارد امکانات مربوط به رمز ارزها را بر روی گوشی های گلکسی قرار دهد

غول فناوری الکترونیکی کره جنوبی، سامسونگ ، قصد دارد امکانات مرتبط با بلاک چین و رمزارز ها را بر روی تعداد بیشتری از گوش های سری گلکسی قرار دهد.
بر اساس گزارشات سامسونگ از کره جنوبی، این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد اپلیکیشن کیف پول دیجیتال خود را حتی بر روی گوشی های ارزان تر از سری گلکسی نیز قرار دهد.
چا وون چئول، مدیر ارشد تیم سیاست گذاری محصولات شرکت سامسونگ در بخش کسب و کار بی سیم اظهار داشته است: ” ما مرزها را برای تجربه های جدید تر و گسترش تعداد گوشی های گلکسی که امکانات مربوط به بلاک چین را در خود جای داده اند باز گذاشته ایم. همچنین قصد داریم که بعد از کره این خدمات را در بازر هدف کشورهای بیشتری مانند آمریکا و کانادا ارائه دهیم.”
کیف پول بلاک چین سامسونگ در حال حاضر بر روی پرچمدار محصولات سامسونگ، گوشی گلکسی S10 در درسترس کاربران قرار ندارد. S10 در اینده با امکاناتی مربوط به بلام چین از جمله امضای دیجیتال و اپلیکیشن های غیر مترکز موسوم به dapps عرضه خواهد شد. این امکانات بر روی دیگر محصولات گلکسی نیز قرار خواهد گرفت.
طبق گزارشات، سامسونگ در حال مذاکره با سازمان های مخابراتی از جمله SK Telecom و سازمان KT در مورد امکان همکاری در زمینه تایید هویت دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین و دیگر پیش نیازهای این فناوری است. سامسونگ در ماه های اخیر شدیدا مشغول کار بروی فناوری های مربوط به بلاک چین بوده است.
با توجه به تمرکز سامسونگ بر روی فناوری های مبتنی بر بلاک چین بر روی گوشی گلکسی S10، به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی شبکه بلاک چین خود بر اساس اتریوم باشد و شاید در اینده ای نه چندان دور رمز ارز خود با نام Samsung Coin را نیز ارائه دهد. سامسونگ همچنین قصد دارد که فناوری بلاک چین را به بسته های راه حل تکنولوژیک خود اضافه کند.این غول فناوری اخیرا چیزی در حدود 3 میلیون دلار بر روی استارتاپ کیف پول دیجیتالی خود سرمایه گذاری کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد