راه اندازی موسسه بلاک چین اروپایی توسط یکی از ایالات آلمان

دولت ایالت راین وستفالیای شمالی در آلمان اعلام کرد که قصد دارد یک موسسه بلاک چین اروپایی را برای تحقیقات در زمینه فناوری بلاک چین راه اندازی کند.
به گفته وزیر اقتصاد این ایالت، آندریاس پینکوارت، موسسه بلاک چین اروپایی تا اواخر سال جاری در شهر دورتموند راه اندازی خواهد شد. بر اساس گزارشات، منتقدان فناوری بلاک چین نگرانی خود را در مورد میزان مصرف انرژی برای ماینینگ بیت کوین اعلام کرده اند. پینکوارت پاسخ این نگرانی ها را با ارائه توضیحاتی در زمینه فوائد این فناوری داده است. وی اظهار داشته است که: ” این فناوری می تواند بسیار امن، غیر متمرکز، در دسترس و اگر به درستی از آن استفاده شود کم مصرف باشد”.
بر اساس گزارشات، اروپا در زمینه پیشرفت در این فناوری بعد از آمریکا قرار دارد و قصد دارد که در این زمینه از آمریکا پیشی بگیرد. یکی از اهداف این موسسه تحقق این امر است.
مدیر اجرایی رمز ارز ریپل، رایان زاگون، در اجلاس اجماع عمومی سال 2019 اظهار داشت که ایالات متحده باید راهی را برای پیشبرد زیرساخت های بلاک چین و فناوری رمز ارزها ارائه دهد. وی در همین زمینه اظهار داشت:” بحث های وسیعی در واشنگتن و در مورد فناوری 5G در جریان است که تحت سلطه سازمان های خارجی قرار گرفته است و در حال حاضر ایالات متحده متکی بر فناوری و تخصص خارجی است…با کمک بلاک چین و فناوری رمزنگاری، فکر می کنم که به این آگاهی رسیده ایم که این فناوری ها بخشی از زیر ساخت های اینده ما خواهند بود. از لحاظ امنیت ملی و اقتصادی، رهبری ایالات متحده در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است”.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد