سرمایه گذاری های کلان اتریوم در طول سال آینده

بر اساس گفته های آیا میاگوچی، مدیر اجرایی بنیاد اتریوم، در اجلاس اجماع عمومی اترال که در تاریخ دهم ماه می برگزار شد، بنیاد اتریوم قصد دارد بیش از 30 میلیون دلار را بر روی پروژه های مختلف در اکوسیستم اتریوم و در طی 12 ماه آینده سرمایه گذاری کند.
بنیاد اتریوم قصد دارد در طول سال آینده مبالغی را برای بهبود عملکرد اتریوم و امنیت شبکه آن، و همچنین بهبود الگوریتم فعلی گواهی تایید کار (Proof of Work)، شبکه اتریوم 1x و پشتیبانی هسته مرکزی و توسعه آن، و همچنین آشنا کردن عموم مردم با آلت کوین ها و توسعه روابط و همچنین جذب استعدادهای نوین، اختصاص دهد.
این بنیاد همچنین قصد دارد که سرمایه ای را برای دخیل کردن محیط و تفکر آکادمیک در شبکه اتریوم را اختصاص دهد که در آینده موجب جذب محققان برتر و توسعه دهندگان در غالب تیم ها و سازمان های آکادمیک و ورود آنها به این شبکه می شود. میاگوچی عنوان داشت که این بنیاد قصد دارد بر روی تمام پتانسیل های موجود سرمایه گذاری هر چند اندک داشته باشد.
در مورد پروژه های شناخته شده، میاگوچی عنوان داشت که بنیاد قصد دارد از پروژه MolochDAO پشتیبانی کند. این پروژه شامل یک سیستم غیر متمرکز تجربی است که سعی در جذب سرمایه برای زیرساخت های اتریوم دارد.
میاگوچی همچنین اعلام کرد که برنامه اتریوم Devcon بعدی در تاریخ 8 تا 11 اکتبر در ژاپن برگزار خواهد شد.
طبق اخبار رسیده در ساعات گذشته، رایان سلکیس، مدیر عامل موسسه بررسی رمزارزها، پیش بینی کرد که مرحله تغییر PoS اتریوم 2.0 تا سال 2021 اتفاق نخواهد افتاد. طبق پیش بینی سلکیس، گواهی تایید کار PoW حداقل طی 2 تا 3 سال آینده به کار خود ادامه خواهد داد و گذر از این مرحله به سمت PoS آنقدر زمان بر خواهد بود که دیگر جذابیتی برای کاربران نخواهد داشت.
سلکیس همچنین عنوان داشت که اتریوم 1x رمزارز بسیار خوبی است و به گفته متخصصان الگوریتم آن نیز بسیار یکپارچه و خوب طراحی شده است و خود را در کمتر از یک دهه به خوبی خود را به همراه بیت کوین و اتر در میان مردم اثبات کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد