بیمه 50 میلیون دلاری کیف پول ابری کرو برای دارایی های رمزنگاری شده مشتریان

بر اساس گزارش مجله خبری Curv در روز دهم ماه می، شرکت اوراق بهادار رمزنگاری شده و کیف پول ابری کرو (Curv)، با همکاری شرکت بیمه Munich Re بیمه ای به ارزش 50 میلیون دلار برای مشتریان در نظر گرفته است.
این بیمه جدید برای پوشش هر گونه سوء استفاده و دسترسی غیر مجاز به دارایی ها و سهام مشتریان و شرکت Curv طراحی شده است، که هر دوی این دسترسی ها برای انجام یک تراکنش غیر مجاز لازم است. به گفته مجله خبری Curv، حتی با در نظر گرفتن بدترین شرایط و در صورت در دسترس قرار گرفتن هر دو فاکتور برای انجام تراکنش غیر مجاز توسط افراد سودجو، بیمه در نظر گرفته شده تمامی خسارات وارده را پوشش خواهد داد.
یکی از ویژگی های قابل توجه کیف پول ابری کرو ، عدم استفاده این کیف پول ها از کلید خصوصی (Private Key) است، که یکی از مهم ترین روش ها برای دسترسی به اطلاعات رمزنگاری شده به شمار می رود. آدریان بندارک، یکی از آنالیزورهای برتر در مجموعه ارزیابی مستقل امنیتی معرمف به ISE، اخیرا متوجه این مسئله شد که گروهی موسوم به راهزن های بلاک چین، اتریوم را از طریق کلیدهای خصوصی ضعیف کاربران می دزدند. این کلیدهای خصوصی ضعیف شامل ترکیبی واحد از نام کاربری و رمز عبور است.
در عوض کاربران Curv، از پروتکل های محاسباتی چند جانبه ای به عنوان جایگزین برای یک نام کاربری و رمز عبور استفاده می کنند. به علاوه Curv، یک کیف پول دیجیتالی چند منظوره به جای کیف های سرد و گرم جداگانه در اختیار کاربران قرار می دهد.
بر اساس آخرین گزارش ها، بیشتر صرافی های آمریکایی بزرگ رمزارزها، قرار داد پوشش بیمه به ارزش 225 میلیون دلار را برای کاربران خود و در صورت از دست دادن دارایی ها به واسطه فعالیت های غیر قانونی، در نظر گرفته اند.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد