33 درصد از تمام رمز ارزهای اتر منتشر شده، در اختیار 376 نفر

بر اساس تحقیقاتی که نتیجه آن در روز اول ماه مه منتشر شد، یک سوم از تمام رمز ارز اتر ، مرز ارز شبکه اتریوم، در اختیار 376 فرد قرار دارد. بر اساس گزارش مرکز آنالیز بلاک چین که در روز چهارشنبه منتشر شد، 33 درصد از تمام رمز ارزهای موجود در شبکه در سال 2019 در اختیار تنها 376 نفر قرار داشته است، ولی با این حال این عدد در به نسبت سال 2016 و 2017 کاهش داشته است.
بر اساس این تحقیقات، این مسئله هیچ تاثیری بر قیمت اتر نداشته است. با این حال فروش این ارز به صورت نا محدود و در زمان کوتاه توسط این افراد می تواند نوسانات روزانه قیمت این رمز ارز را افزایش دهد. بر اساس تحقیقات انجام شده، این افراد حجم زیادی از رمز ارز را در اختیار دارند، با این حال تنها 7 درصد از تراکنش های روزانه مربوط به این افراد می شود.
طبق مطالعات انجام شده، بیشتر این افراد( حدود 60 درصد)، جزء دسته افرادی که به صورت مدام به داد و ستد مشغول شوند، نیستند و این به این معناست که این افراد رمز ارزهای خود را به شکل دارایی های سرمایه ای پس انداز می کنند و به صورت فعالانه به داد و ستد رمز ارزهای خود نمی پردازند. این به این معناست که این افراد 25 تا 40 درصد از گردش رمز ارز اتر را در اختیار دارند و تنها 5 الی 18 درصد از داد و ستد ها مربوط به این افراد است.
بر اساس مطالعات انجام شده توسط تیم تجقیقاتی مجله فایننشال تایمز، قیمت اتر به صورت مستقیم از قیمت بیت کوین تبعیت می کند. به عنوان مثال، افزایش به صورت متوسط 1 درصد در قیمت بیت کوین، باعث افزایش 1.1 درصدی در قیمت اتر شده است.  با این حال تاثیر نوسانات روزانه بیت کوین بر روی اتر همچنان چندان مشخص نیست.
این مطالعات، تاثیر خرید و فروش عمده دارندگان اتر را نیز مورد بررسی قرار داد که نتیجه این بررسی ها نشان دهنده این نکته بود که خرید و فروش عمده این افراد تنها بر روی نوسانات روزانه قیمت این رمز ارز تاثیر دارد و ببر روس قیمت ایم رمز ارز تاثیر گذار نیست. دریافت اتر بر روی هیچ یک تاثیر مستقیمی ندارد، نه نوسانات روزانه و نه قیمت کلی این رمز ارز.
نتیجه کلی این مجموعه از آنالیز این رمز ارز و تراکنش های آن، این نتیجه را در بر داشت که  معاملات انجام شده و حجم آنها، تنهه به صورت روزانه و موقت نوسانات روزانه را به صورت محدود تحت تاثیر قرار می دهد و هیچ تاثیری در حدود قیمت این رمز ارز نخواهد داشت.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد