فیسبوک دو تن از متخصصان سابق کوین بیس را به خدمت گرفت

غول رسانه های فضای مجازی، فیسبوک، دو نفر از متخصصان سابق کوین بیس که یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز ها در ایالات متحده به شمار می رود را به خدمت گرفت.
میخایل موشارافی به عنوان مسئول تطابق فیسبوک انتخاب شد. او به مدت چهار سال در کوین بیس مشغول به کار بوده است. موشارافی در صرافی کوین بیس دارای سمت هایی از جمله آنالیزور پشتیبان، کنترل کیفیت، بازرس ضد پول شویی، مدیریت تطابق و مدیریت خطر را بر عهده داشته است.
شخص دیگری که به تیم فیسبوک ملحق شده است، جف کارترایت، 5 سال در صرافی کوین بیس به عنوان مدیریت تطابق، مدیر داخلی و مسئول بخش خطرات احتمالات و بررسی مشغول به کار بوده است. قبل از پیوستن به کوین بیس، کارترایت به عنوان مشاور بخش ضد پولشویی در سازمان KPMG و بخش تحقیقات ضد پولشویی در Goldman Sachs فعالیت داشته است. سمت وی در فیسبوک، مدیریت سیسات گذاری و تطابق خواهد بود.
طبق گزارش کوین تلگراف در ماه مارس، فیسبوک قبل از شایعه هایی در مورد راه اندازی رمز ارز، شروع به استخدام کارمندان سابق PayPal کرد. این شرکت به خدمت گرفتن کارمندان بخش بلاک چین را تحت نظارات مدیر عامل سابق PayPal، آقای دیوید مارکوس آغاز کرد.  در حال حاضر 20 درصد ار تیم 50 نفره از بخش پرداخت وارد سیستم شده اند. موقعیتی که یادآور گروه اجرایی که در اوایل سال های 2000 با نام مافیای PayPal شناخته می شدند، است.
در همین ماه، دفتر مرکزی فیسبوک در منلو پارک کالیفرنیا، 5 جایگاه شغلی جدید را در دپارتمان بلاک چین خود ایجاد کرد. ظاهرا این شرکت به دنبال پیشرفت هایی در موقعیت های شغلی مدیر تولید، متخصص داده، مهندس نرم افزار و مدیریت کسب و کار در تیم بلاک چین خود بوده است.
اخیرا خبرهایی به گوش رسیده که فیسبوک تمامی حقوق برند تجاری لیبرا را برای پروژه رمز ارز خود محفوظ داشته است. یک منبع آگاه اطلاع داده است که فیسبوک به دنبال سازماندهی نظام مالی برای راه اندازی رمز ارز مختص به خود با نام لیبرا است.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد