تحلیل گران بیت کوین : قیمت بیت کوین تا آخر سال 2019 به 25 هزار دلار می رسد

تحلیل گر قیمت بیت کوین، الیور ایساکس، معتقد است که قیمت بیت کوین تا آخر سال 2019 ممکن است به 25000 دلار برسد. این تحلیل بر مبنای گزارش ایندیپندنت در تاریخ 5 ماه جون صورت گرفته است. ایساکس در مورد امید خود به آینده قیمت این رمز ارز عنوان داشت:” محرک های بسیار زیادی پشت احیای این رمز ارز وجود دارد. محرک های ژئوپلیتیکی، فناوری و حتی قانون گذاری. تاثیر متقابل جنگ تجاری بین آمریکا و چین باعث شده که به بیت کوین به دید یک سرمایه گذاری کم خطر توجه شود.”
در حال حاضر با همگام شدن غول های دنیای فناوری مانند مایکروسافت و آمازون با رمز ارزها و همچنین مورد پذیرش واقع شدن این رمز ارزها در محل های ارائه خوراکی ها به عنوان نحوه پرداخت، این رمز ارزها بیش از پیش با اقبال عمومی مواجه شده اند.
تیم درپر، سرمایه گذار در زمینه بیت کوین، معتقد است که در آینده نزدیک و در طی چند سال آینده بیت کوین با پذیرش عمومی بیشتری نیز مواجه خواهد شد. به گفته وی قیمت بیت کوین تا سال آخر سال 2019 به 25000 دلار و تا سال 2023 به 250000 دلار خواهد رسید. وی در مورد پیش بینی خود از آینده این رمز ارز عنوان داشت: “فکر می کنم در آینده وقتی برای خرید قهوه به استارباکس بروید و قصد پرداخت هزینه آن با دلار را داشته باشید، همه به خاطر استفاده نکردن از بیت کوین یا رمز ارزهای دیگر به شما خواهند خندید.” تحلیلگران SFOX کمی بدبین تر به آینده بیت کوین هستند و بازار رمز ارزها را نا مطمئن تلقی می کنند. آنها معتقدند افزایش قیمت اخیر بیت کوین ممکن است به واسطه ترس مردم از از دست دادن موقعیت خرید باشد. آنها همچنین معتقدند افزایش قیمت ماه های اخیر بیت کوین به واسطه جنگ تجاری بین آمریکا و چین قوت گرفته است. طبق گزارش های پیشین، دانشگاه نوتردام و آزمایشگاه ملی شمال غرب تحقیقاتی را صورت دادند که در آن سرعت و مقیاس رشد رمز ارزها را در ردیت مورد مطالعه قرار دادند.

Comments

Popular posts from this blog

فارم بیت کوین چیست ؟

نرم افزار ماینینگ تی رکس 0.11.0 منتشر شد

استارتاپ استیبل کوین رزرو، قصد راه اندازی اپلیکیشنی مانند ونمو در ونزوئلا را دارد